Від керівника інтернет-магазину «Аріс» Інни Паутової
Збережіть собі цей список основних питань при замовленні пакетів для кави.
Збережіть собі цей список основних питань при замовленні пакетів для кави.
1. Виберіть розмір упаковки
Якщо ваш покупець - HoReCa (готелі, ресторани і кав'ярні), то найбільш зручний для них об'єм - 1 кг. Для роздрібного продажу кави частіше обирають упаковки в 100 гр., 250 гр. і 500 гр.
2. Переконайтеся, що в пакет впаяний кавовий клапан
Дегазуючий клапан потрібен для пакування кави відразу після обсмажування.
Свіжообсмажені зерна кави виділяють вуглекислий газ, особливо в першу добу після обсмажування. Клапан дозволяє випускати газ і не деформувати пакет. А ще не потрапляти кисню всередину пакета, щоб кава не окислилася і не мала гіркуватий смак.
У клапана є і маркетингове завдання. Він випускає аромат продукту. Взявши в руки пакет з кавою, клієнт відразу відчує його аромат. А це практично на 100% наблизить його до покупки!
«Аріс» використовує тільки клапани виробництва Швейцарії. Різниця є, клієнти знають.
Свіжообсмажені зерна кави виділяють вуглекислий газ, особливо в першу добу після обсмажування. Клапан дозволяє випускати газ і не деформувати пакет. А ще не потрапляти кисню всередину пакета, щоб кава не окислилася і не мала гіркуватий смак.
У клапана є і маркетингове завдання. Він випускає аромат продукту. Взявши в руки пакет з кавою, клієнт відразу відчує його аромат. А це практично на 100% наблизить його до покупки!
«Аріс» використовує тільки клапани виробництва Швейцарії. Різниця є, клієнти знають.
3. Оберіть форму пакета - традиційна або трендова
Пакет з центральним швом - в ньому ми звикли бачити всі італійські марки кави. Для шанувальників традицій.
Пакет дой-пак - стійке дно + zip-замок для багаторазового герметичного відкривання-закривання. Найпопулярніший варіант.
Пакет з плоским дном (флет боттом) з боковим zip-замком - тренд 2017 року із США і Західної Європи. Для новаторів, які люблять виділятися і бути першими.
Пакет дой-пак - стійке дно + zip-замок для багаторазового герметичного відкривання-закривання. Найпопулярніший варіант.
Пакет з плоским дном (флет боттом) з боковим zip-замком - тренд 2017 року із США і Західної Європи. Для новаторів, які люблять виділятися і бути першими.
4. Виберіть розмір майбутньої брендового лінійки
Колір крафт-паперу - екологічність, натуральність.
Чорний, білий, коричневий - класика.
Червоний глянець або матовий - якщо ваша кава стоїть на одній полиці з іншими марками і потрібно її виділити.
Лайм, фуксія, аквамарин - якщо потрібно підвищити запам'ятовуваність і впізнаваність торгової марки.
Срібний і золотий - як не парадоксально, тут підключаються позитивні емоції. Срібний колір притягує нас, тому що діє заспокійливо. А золотий - тому що викликає відчуття перемоги.
Чорний, білий, коричневий - класика.
Червоний глянець або матовий - якщо ваша кава стоїть на одній полиці з іншими марками і потрібно її виділити.
Лайм, фуксія, аквамарин - якщо потрібно підвищити запам'ятовуваність і впізнаваність торгової марки.
Срібний і золотий - як не парадоксально, тут підключаються позитивні емоції. Срібний колір притягує нас, тому що діє заспокійливо. А золотий - тому що викликає відчуття перемоги.
5. Переконайтеся, що всередині пакету є металізований шар
Недостатньо, щоб пакет було зроблено просто з 2 шарів: наприклад, крафт-паперу і поліетилену. Потрібен проміжний металізований шар, що захищає каву від проникнення кисню і ультрафіолетових променів. Інакше каву можна в ньому зберігати не більше тижня.
6. Виберіть брендування: друк або тиснення фольгою
Якщо ви замовляєте пакети для кави невеликими партіями (від 1500 шт.), «Аріс» виконає брендування:
- тисненням різнобарвною фольгою на партіях від 1500 пакетів
- або шовкотрафаретним друком вiд 2000 пакетів.
- тисненням різнобарвною фольгою на партіях від 1500 пакетів
- або шовкотрафаретним друком вiд 2000 пакетів.
7. Оформіть замовлення
Інтернет-магазин «Аріс» - це найбільший в Україні вибір пакетів для кави, чаю, спецій, солодощів.
8. Швидко отримайте замовлення
Стандартний пакет без брендування і без клапана - відвантаження зі складу відразу ж після оплати.
Стандартний пакет з клапаном - 1 тиждень.
Стандартні пакети з друком або тисненням фольгою - 2 тижні.
Стандартний пакет з клапаном - 1 тиждень.
Стандартні пакети з друком або тисненням фольгою - 2 тижні.