Кожна дрібниця важлива, коли справа стосується продажів улюбленого продукту. А паковання — зовсім і не дрібниця.
Сучасні тренди вимагають від нього екологічності, а висока конкуренція на ринку потребує більше креативу та пошуку нових фішок в дизайні.
Яким має бути паковання кави відповідно до цих тенденцій? Виокремили дві вимоги та одну пораду, щоб триматись на хвилі з сучасними кавоманами.
Яким має бути паковання кави відповідно до цих тенденцій? Виокремили дві вимоги та одну пораду, щоб триматись на хвилі з сучасними кавоманами.
Зберігати свіжість
За останній рік, коли кав’ярні зачинялися на локдаун, а уряд пропонував «уникати закритих приміщень», багато хто навчився варити каву вдома. Для ранкової чашки її потрібно менше, ніж для кав’ярні — тому продажі переорієнтувались, і паковання зменшилося у розмірі. В цьому є неочевидна перевага — і це не компактність на кухонній полиці.
У кав’ярнях зерно мелють одразу перед тим, як приготувати напій, а отже, воно менше піддається окисленню. Однак для домашнього заварювання більшість купує вже мелену каву. Площа поверхні зерна, яка контактує з повітрям, збільшується й леткі ароматичні сполуки зазнають його впливу. Кава «видихається», втрачає особливий смак та аромат.
У пакеті ж маленького розміру змелена кава менше контактує з повітрям та довше залишається свіжою. Щоб зберігати її герметично навіть після відкриття, до пакетів почали додавати бокові застібки зіп-лок. Ця опція дає вибір: використовувати каву порціями та щоразу закривати залишок — або відрізати верх і варити всю.
На думку експертів, минулого року найпопулярнішими були пакети дой-пак та флет-ботом різних розмірів. Паковання адаптувалося до продажів кінцевому споживачу, замість задоволення вимог кав’ярень та інших великих покупців.
У кав’ярнях зерно мелють одразу перед тим, як приготувати напій, а отже, воно менше піддається окисленню. Однак для домашнього заварювання більшість купує вже мелену каву. Площа поверхні зерна, яка контактує з повітрям, збільшується й леткі ароматичні сполуки зазнають його впливу. Кава «видихається», втрачає особливий смак та аромат.
У пакеті ж маленького розміру змелена кава менше контактує з повітрям та довше залишається свіжою. Щоб зберігати її герметично навіть після відкриття, до пакетів почали додавати бокові застібки зіп-лок. Ця опція дає вибір: використовувати каву порціями та щоразу закривати залишок — або відрізати верх і варити всю.
На думку експертів, минулого року найпопулярнішими були пакети дой-пак та флет-ботом різних розмірів. Паковання адаптувалося до продажів кінцевому споживачу, замість задоволення вимог кав’ярень та інших великих покупців.
Бути індивідуальним
Пакет кави з написом «кава» залишився у минулому. Відтепер виробники втілюють на пакованні заледве не філософію бренду, розробляють дизайн для певної категорії клієнтів або власного сегменту ринку. Паковання стає привабливим та індивідуальним, зокрема, за допомогою трафаретного друку. Технологія дозволяє нанести будь-який малюнок чи напис на універсальні пакети.
Багато про бренд може розповісти й матеріал, на якому друкують зображення. На хвилі еко-тренду прихильність здобуло паковання з невибіленого крафт-паперу та пастельні кольори більш натурального вигляду. Утім, багато виробників продовжують обирати пластик через те, що на ньому простіше друкувати, а паковання здається сучаснішим.
Універсального рецепту щодо дизайну паковання не існує. Кожен виробник вирішує, яке рішення йому ближче, однак кава на полиці безумовно має чіпляти погляд та за кілька секунд знаходитись серед інших.
Багато про бренд може розповісти й матеріал, на якому друкують зображення. На хвилі еко-тренду прихильність здобуло паковання з невибіленого крафт-паперу та пастельні кольори більш натурального вигляду. Утім, багато виробників продовжують обирати пластик через те, що на ньому простіше друкувати, а паковання здається сучаснішим.
Універсального рецепту щодо дизайну паковання не існує. Кожен виробник вирішує, яке рішення йому ближче, однак кава на полиці безумовно має чіпляти погляд та за кілька секунд знаходитись серед інших.
Спробувати матове покриття
Паковання будь-яких продуктів здебільшого глянцеві та яскраві, щоб одразу впадати у око. Проте все більше виробників кави вже відходять від цього тренду — і не лише щоб відрізнятися від інших.
Матові кольори виглядають м’яко, а поверхня оксамитова на дотик. Паковання — а отже і кава — асоціюється з затишком та виглядає привабливо. Матову текстуру має більшість природних матеріалів, тому і продукт здається більш натуральним. Глянцевість можуть засоціювати зі штучністю та пластиком, які суперечать тяжінню до усього «еко».
Тому ми в Аріс випускаємо все більше універсального паковання з матовим або тактильним лаком, а також пакети з верхнім шаром з паперу.
Матові кольори виглядають м’яко, а поверхня оксамитова на дотик. Паковання — а отже і кава — асоціюється з затишком та виглядає привабливо. Матову текстуру має більшість природних матеріалів, тому і продукт здається більш натуральним. Глянцевість можуть засоціювати зі штучністю та пластиком, які суперечать тяжінню до усього «еко».
Тому ми в Аріс випускаємо все більше універсального паковання з матовим або тактильним лаком, а також пакети з верхнім шаром з паперу.
Очевидно, що за минулий рік паковання кави стало важливішим і в ньому почали з’являтися нові рішення.
- Паковання має відповідати вимогам надійності та гігієнічності, водночас зберігаючи якість зерна.
- Дизайн повинен бути індивідуальним та навіть сміливим.
- Матове покриття — тренд, який вже обирають багато виробників.
Specialty-кави стає більше і користувачі звикають до якісного продукту. Набуває ваги його «зовнішність», зручність у зберіганні й користуванні — тому й пакованню слід приділити увагу.
Слідкуйте за трендами у дизайні та виробництві, пам’ятайте про індивідуальність — і ваша кава посяде особливе місце на полиці.
Пишіть на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., щоб проконсультуватися та замовити паковання для власної кави. Ми пропонуємо гнучкі можливості дизайну та матеріалів у великих індивідуальних замовленнях або готові пакети з брендуванням для малих виробників.