Розповідаємо про процеси змін в айдентиці бренду, які часто плутають.
1. Ребрендинг — переосмислення позиціонування бренду.
Коли відповіді на питання «у чому наша унікальність» і «хто наша аудиторія» вже не ті, що раніше.
Потрібен, коли бренд застарів, відстає або змінює свої цінності. З нашого боку, ми вам запропонуємо трендові пакувальні рішення, нове покриття і знайдемо те, що відобразить вашу нову стратегію.
Потрібен, коли бренд застарів, відстає або змінює свої цінності. З нашого боку, ми вам запропонуємо трендові пакувальні рішення, нове покриття і знайдемо те, що відобразить вашу нову стратегію.
2. Рестайлінг — невеликі зміни бренду, але регулярні.
Відчувайте стиль бренду і постійно вносіть покращення — гарний рестайлінг зазвичай це той, який не помічає споживач.
В упаковці це можуть бути різні експерименти по типу прозорих вставок, поєднання різних матеріалів, виділення лаком фірмових елементів і т.д.
В упаковці це можуть бути різні експерименти по типу прозорих вставок, поєднання різних матеріалів, виділення лаком фірмових елементів і т.д.
3. Редизайн — заміна старого дизайну на новий.
Потрібен, коли ваш бренд знають, у вас продумана стратегія, але його стиль вам не подобається.
Під новий дизайн ми створимо нове відповідне пакування
з якісним ротогравюрним друком.
Звертайтеся!
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.