Позиціонування через пакування
Як виглядає пакування вашого продукту? Чи можете ви чітко визначити, які емоції воно викликає у вашої цільової аудиторії? Якщо так – то чи впевнені ви, що ці емоції дійсно виникають – і ви так вважаєте не тому, що ваш продукт вам подобається?
Пакування – це теж продукт.
З одного боку, він доповнює ваш – його дизайн та форма транслюють позиціонування компанії; передають унікальне повідомлення бренду; демонструють переваги, про які клієнт думає під час покупки.
З іншого боку, індустрія пакування – це окремий світ, який розвивається, зростає і змінюється.
Ідеальне маркетингове рішення виникає на перехресті потреб аудиторії, які задовольняє і ваш основний продукт, і його пакування.
Залежно від особливостей вашого продукту ми створюємо багатошаровий матеріал, який захистить від вологи та сонячного світла і буде стійким до проколу.
Відзначте для себе кілька рекомендацій з проектування упаковки:
➡ Зробіть упаковку зручною і функціональною. З'ясуйте чи уявіть, як покупець буде її застосовувати, де і скільки зберігати, скільки разів використовувати.
➡ Не бійтеся експериментувати з розміром і пропорціями пакета. Спробуйте зробити невисокі стінки і більш широке дно в пакеті дой-пак; "переверніть" пакет стабіло.
➡ Обирайте стійку упаковку: ви не хочете, щоб товар падав в супермаркеті або розсипався/розливався у покупця на полиці або в холодильнику.
➡ Обирайте упаковку, яка забезпечує довгий термін зберігання: попросіть підібрати зразки матеріалів, щоб ви змогли провести експерименти в своїй лабораторії;
➡ Іноді стежте за трендами: зараз модними є матові поверхні і плівка-як-папір, можливо, вони пасуватимуть вашому продукту.
Давайте попрацюємо. Ви – з комунікацією, з тим, як дійсно дістатися до серця та розуму ваших покупців; ми – з тим, як конвертувати це повідомлення у вигляд, форму та дизайн вашого пакування.
Пакування – це теж продукт.
З одного боку, він доповнює ваш – його дизайн та форма транслюють позиціонування компанії; передають унікальне повідомлення бренду; демонструють переваги, про які клієнт думає під час покупки.
З іншого боку, індустрія пакування – це окремий світ, який розвивається, зростає і змінюється.
Ідеальне маркетингове рішення виникає на перехресті потреб аудиторії, які задовольняє і ваш основний продукт, і його пакування.
Залежно від особливостей вашого продукту ми створюємо багатошаровий матеріал, який захистить від вологи та сонячного світла і буде стійким до проколу.
Відзначте для себе кілька рекомендацій з проектування упаковки:
➡ Зробіть упаковку зручною і функціональною. З'ясуйте чи уявіть, як покупець буде її застосовувати, де і скільки зберігати, скільки разів використовувати.
➡ Не бійтеся експериментувати з розміром і пропорціями пакета. Спробуйте зробити невисокі стінки і більш широке дно в пакеті дой-пак; "переверніть" пакет стабіло.
➡ Обирайте стійку упаковку: ви не хочете, щоб товар падав в супермаркеті або розсипався/розливався у покупця на полиці або в холодильнику.
➡ Обирайте упаковку, яка забезпечує довгий термін зберігання: попросіть підібрати зразки матеріалів, щоб ви змогли провести експерименти в своїй лабораторії;
➡ Іноді стежте за трендами: зараз модними є матові поверхні і плівка-як-папір, можливо, вони пасуватимуть вашому продукту.
Давайте попрацюємо. Ви – з комунікацією, з тим, як дійсно дістатися до серця та розуму ваших покупців; ми – з тим, як конвертувати це повідомлення у вигляд, форму та дизайн вашого пакування.