Упаковка з тактильним лаком
Людина приймає рішення на дотик
Виділити дизайн упаковки можна через візуальні образи, але людина приймає рішення про покупку через всі органи чуття. Практично половина населення - кінестетики.
Відчуття це важливо! Упаковка вийшла за рамки просто дизайну і форми - людині хочеться відчувати приємну текстуру. Особливо варто подумати про тактильні властивості тієї упаковки, з якою споживач буде взаємодіяти щодня: будь то ранкова кава, обідній перекус снеками або скраб для вечірнього релаксу. Таким способом бренд проявить турботу і зробить споживчий досвід приємніше.
Відчуття це важливо! Упаковка вийшла за рамки просто дизайну і форми - людині хочеться відчувати приємну текстуру. Особливо варто подумати про тактильні властивості тієї упаковки, з якою споживач буде взаємодіяти щодня: будь то ранкова кава, обідній перекус снеками або скраб для вечірнього релаксу. Таким способом бренд проявить турботу і зробить споживчий досвід приємніше.
Тактильний лак як маркетинговий інструмент
Гарну упаковку приємно тримати в руках, розглядати і розповідати про неї знайомим. Хочеться тримати у себе на полиці і дарувати близьким.
Кому підходить такий ефект:
Кому підходить такий ефект:
- Підприємствам з автоматичними лініями, де не можна використовувати плівку з верхнім шаром з паперу, оскільки вона буде кришитися і рватися, а паперовий пил на вузлах обладнання нікому не потрібен. Рішення: основний фон у вигляді картону, рогожки, крафтового паперу і зверху тактильний лак.
- Фасувальникам гелеобразних, рідких і дрібнодисперсних продуктів. Плівка з візуалізацією паперу залишиться чистою, не буде вбиратися і бруднитися продуктом.
- Тим, хто хоче виділити свій продукт і додати упаковці приємних тактильних властивостей.
Ваші ідеї - наші можливості
Пам'ятайте, що кожна окрема деталь має бути продумана з особливою увагою: починаючи з того, як ваша упаковка привертає увагу клієнта.
І тому в нас є нові позиції в стандартних пакетах!
Пакети Дой-пак з покриттям Soft Touch, про яке також говорять «відчувається, як папір».
Наявні у трьох кольорах: білий, чорний, хвоя.
Особливості нашої новинки:
Вартість одного пакету залежить від вашого об’єму замовлення.
Детальніше дивіться в нашому інтернет-магазині універсальної упаковки shop.aris.ua
Або запитуйте у вашого менеджера ;)
І тому в нас є нові позиції в стандартних пакетах!
Пакети Дой-пак з покриттям Soft Touch, про яке також говорять «відчувається, як папір».
Наявні у трьох кольорах: білий, чорний, хвоя.
Особливості нашої новинки:
- незвичайна форма пакету,
- відсутній металевий шар,
- спеціальне тактильне покриття.
Вартість одного пакету залежить від вашого об’єму замовлення.
Детальніше дивіться в нашому інтернет-магазині універсальної упаковки shop.aris.ua
Або запитуйте у вашого менеджера ;)
Ми відкриті до нових рішень
В індивідуальному замовленні упаковки більше можливостей для того, щоб виділити свій бренд.
Ми любимо братися за нові завдання і разом з замовником знаходити найкращі рішення.
Практично будь-яка задумка бренд-менеджера, виробника, дизайнера упаковки з нами є реальною!
Надсилайте ваші ідеї на нашу електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ми любимо братися за нові завдання і разом з замовником знаходити найкращі рішення.
Практично будь-яка задумка бренд-менеджера, виробника, дизайнера упаковки з нами є реальною!
Надсилайте ваші ідеї на нашу електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.