Здорові снеки стають все більш популярними. Як виробники можуть покращити продажі?
- Просувайте не здоровий продукт, а спосіб життя: люди купляють не речі, а кращу версію самих себе. Зосереджуйтеся не на характеристиках продукту, а на тому, як людина буде відчувати себе з ним майбутньому.
- Кооперуйтеся з кав’ярнями — виставляйте снеки, які можна швидко купити і з’їсти людям, які завжди поспішають.
- Сегментуйте аудиторію: є студенти, в яких немає часу приготувати нормальну їжу, є мандрівники, яких часто не годують в аеропортах, автостопери, офісні працівники, люди, які сидять на дієті, відмовляються від солодкого і т.д. До кожної з цих груп підбирайте окремі слова.
- Зробіть продукт візуально привабливим, сучасним. Не намагайтеся наслідувати пакування чіпсів чи сухариків — упакуйте продукт в пакети, які будуть виділятися.
- Відмовтесь від просування снеків мораллю чи совістю: повідомлення “треба слідкувати за своїм здоров’ям” навряд чи зрезонують з аудиторією, бо вони надто узагальні й нудні.
За даними Polaris Market Research, ринок здорових снеків зростатиме.
Легше всього продаватимуться батончики з гранолою, складніше всього — м’ясні снеки (через регуляції щодо продажу м’яса, які зобов’язують виробників підвищувати ціну). Опускати руки не варто: правильне розташування в магазині, зовнішній вигляд пакування, гарні відгуки і ціннісна онлайн-реклама допоможуть вам всіх перемогти :)