Пакування впливає на споживача, але як саме? В компанії WestRock з’ясували: за останні шість років (2012-2018) задоволення споживачів щодо пакування продуктів зросло майже вполовину — в основному, через те, що бренди почали реагувати на їх бажання і “закривати” їх потреби.
Westrock вивели три основні аспекти пакувань, на які орієнтуються покупці: функціональність, довіра та естетика.
Функціональність. Скоріш за все, це здається очевидним. Для 84% опитуваних компанією цілісність пакування є найголовнішим критерієм. Окрім того, 77% вважають важливим, щоб з нього легко було висипати продукти, 75% говорять про те, що з пакування не повинно нічого виливатися чи висипатися. За те, щоб нічого у пакуванні не розбилося чи не зламалося також хвилюється більшість (цікаво, що жінки опікуються цим більше, ніж чоловіки).
Окрім того, 76% респондентів вважають, що пакування має легко відкриватися, і стільки ж хоче, щоб його можна було відкривати і закривати. Мілленіали, в порівнянні з іншими поколіннями, хочуть швидше знаходити продукт за пакуванням і більше цінують компактність.
Довіра. Пакування повинно викликати довіру, яка, натомість, сприяє придбанню продукту. Packaging Matters визначили, що серед факторів довіри на першому місці безпека продукту (тобто, стійкість пакування), а на другому — безпека здоров’я споживача (тобто, використання нетоксичних матеріалів для виготовлення пакування).
Естетика. Відчуття, які викликає пакування, надзвичайно важливі для придбання продукту — про це ми вже згадували. Задоволення тим, як виглядає пакування, змушує взяти його в руки — і це впливає на покупку. Естетика найбільш значуща тоді, коли а) покупець вирішує спробувати щось нове, б) придбає щось вдруге (втретє, вчетверте), в) змінює виробника.
- 81% споживачів спробували новий продукт через пакування;
- 63% — вирішили придбати продукт знову через те, як він запакований;
- 52% — змінили продукт, який купляли раніше, на новий через пакування.
Ресурси: Consumers Love Packaging More Than Ever