Що слід мати на увазі, щоб використовувати його ефективно?
Орієнтуйтесь на зір та тактильні відчуття
В ідеальному світі всі канали комунікації бренду транслюють його цінності у повідомленні, що спрямовується до цільової аудиторії. Повідомлення — це не тільки “Є перерва? Є KitKat”; це колір пакування, його форма, картинка на ньому — навіть його розташування на полицях, тактильні відчуття, які воно викликає (важке, легке, текстурне, холодне, тепле). Усі фактори значущі і впливають на ваш прибуток.
Дослідження показують: просто подивитись на нову, наприклад, марку кави недостатньо, щоб ту каву купити, адже поряд знаходиться купа пакувань з кавою — деякі з них ще й знайомі, перевірені. Візуальна картинка швидко розмивається, тому купляти чи не купляти каву вирішують тактильні відчуття.
Зосередьте зусилля на тому, щоб дизайном/повідомленням/формою мотивувати покупців дістати продукт з полиці. Цієї миті між покупцем та пакуванням встановиться емоційний зв’язок, відчуття прихильності. Як кажуть, вжух — і вірогідність того, що каву куплять, збільшиться на 20%. (Це — ефект володіння: люди навіть готові платити більше за те, чого торкнулися).
Наслідуйте звичні для споживача форми
Люди ймовірніше придбають щось схоже на те, що вони тримали у руках перед тим, як підійти до полиць. Наприклад, якщо на касі їм захотілось солодкого і вони щойно поклали смартфон до кишені, незабаром в ній опиниться KitKat, а не Snickers. Так, продуктові дизайнери вчаться наслідувати форми речей, які покупці тримають в руках найчастіше, а маркетологи різними способами мотивують людей дістати продукт з вітрини — наприклад, коли розташовують різні види кави однієї марки поряд.
Проектуйте пакування, до яких хочеться доторкнутись.
Для цього потрібно знати, хто ваш покупець і як саме він дістанеться до вашої, наприклад, кави. Дослідження мапи подорожі покупця потребує часу, але воно того варте: краще провести його зараз, ніж потім дізнатися, що весь час ви продавали не тим і/або не там. Конкуренція зростає, і спиратися тільки на інтуїцію та любов до свого продукту — вже не достатньо. ;-)
Ресурси:
Want to Save Some Money? Shop Without Touching
We Buy What We Grasp: How Our Hands Lead Us to Choose Certain Products