Наша команда відвідала зону Експо, де були представлені українські кавові компанії і кав'ярні, різноманітні сорти кави та бленди, а також обладнання для кавового бізнесу.
Було приємно бачити нашу упаковку, брендовану такими торговими марками, як SVIT KAVY, Gemini, ISLA, Teahouse, Bruno-UA («Intero»), DISCAF (Lazzaro), Black (Nuare), FINCA COFFEE, Coffee 32 Pounds, Aroma Kava, «UKRCOFFEE» та багатьма іншими!
Яким ми побачили BlackFest:
- На нашу думку, в Україні не вистачало виставкових заходів такого формату. Це перспективний, сучасний і стильний професійний захід, корисний для наших клієнтів.
- Формат фестивалю спрямований виключно на сектор В2В, тому він є чудовою можливістю для створення і розвитку бізнес-відносин.
- Аудиторія заходу насправді зацікавлена, цілеспрямована і налаштована на проведення ділових переговорів.
Ми однозначно радимо вам звернути увагу на BlackFest і рекомендуємо додати його до вашої скарбнички заходів must visit у 2019 році!