Ви знаєте, де буде знаходитися ваш товар в магазині?
Місце на полиці, освітлення, сусідство інших брендів — все це впливає на те, як ваш продукт звертає на себе увагу. Знизу на полиці, ймовірно, освітлення гірше, а значить упаковку потрібно робити яскравіше і помітніше.
Як буде розташовуватися ваша упаковка?
Насипом, в ряд, в підвісному положенні — від цього буде залежати її форма та додаткові опції. Якщо не потрібно робити упаковку стійкою, можна не переплачувати і замовити пакет з центральним швом або трьохшовний.
Який обсяг вашого продукту?
При оформленні замовлення уточнюйте яку кількість продукту ви хочете упакувати, і ми розрахуємо оптимальний розмір пакування.
Визначтеся з тиражем і способом друку на старті.
— Невеликий (від 500 шт)
Спосіб друку: трафаретний друк або тиснення фольгою.
При підготовці макета на трафаретний друк використовуйте не більше 4 кольорів. Відмінне рішення — мінімалізм.
— Від 500 кг матеріалу
Спосіб друку: ротодрук або флексодрук
Можна зробити яскраву упаковку з насиченим дизайном або деталізованими ілюстраціями.
Спосіб друку: трафаретний друк або тиснення фольгою.
При підготовці макета на трафаретний друк використовуйте не більше 4 кольорів. Відмінне рішення — мінімалізм.
— Від 500 кг матеріалу
Спосіб друку: ротодрук або флексодрук
Можна зробити яскраву упаковку з насиченим дизайном або деталізованими ілюстраціями.
Гарна риса — перевіряти навіть тоді, коли впевнений у результаті.
Краще точно переконатися, що зі штрих-кодами і зазначенням обсягу для різних позицій все вірно, а в тексті відсутні граматичні помилки.
Чим більше ви дасте нам інформації про продукт, тим ефективніше буде працювати упаковка як маркетинговий інструмент. Наші менеджери завжди вам допоможуть.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.