Ухх! Це були дуже насичені дні участі в World Coffee 2019 у Берліні. Ділимося з вами нашими думками, висновками і цифрами за ці дні:
➡ Учасників цього року було 335, розміщувалися в трьох павільйонах;
➡ близько 60 контактів на день з потенційними клієнтами і нашими партнерами;
➡ отримали цікаву статистику по географії потенційних клієнтів, які готові замовляти у нас упаковку: 60 % — країни ЄС, 20 % — країни Африки, решту ділить між собою Америка і Азія.
❓ Европейські тренди в пакуванні: яку упаковку презентували на фестивалі обжарювальники кави?
1) Пакет із плоским дном. Він став абсолютним переможцем цього фестивалю. Близько 90 % всієї кави було упаковано у flat bottom. Цей пакет представлено різноманітним асортиментом кольорів, розмірів, а також складом матеріалу. Європейці воліють використовувати папір в якості верхнього шару. Пізніше ми опублікуємо фотографії, де ви зможете уважно розглянути фішки оформлення пакетів, взяти щось на замітку. ;)
2) За кількістю запитів та за інтересом відвідувачів нашого стенду сміливо виділяємо нову зірку упаковки для кави — пакет кольору хвої (pine) з поверхневим покриттям soft touch effect. Це покриття дуже приємне на дотик, ви його називали: покриття «як оксамит» або як «папір».
Ми встигли виготовити пакет pine для демонстрації на фестивалі, і він не залишив нікого байдужим. Вже з наступного тижня протестуємо його здатність добре тримати поверхневий трафаретний друк і тиснення фольгою.
❗️ Спойлер: плануємо випустити пакет дой-пак з покриттям soft touch effect ще двох відтінків: білий і чорний.
3) Третє місце посідає ще один тренд — відсутність металізованого шару в упаковці для кави. Це об'ємний і важливий тренд. Впевнені, що він швидко стане популярним і в Україні. Зверніть на це увагу. Трохи пізніше поділимося з вами думками з цього приводу.
Цей тиждень в офісі буде не менш насиченим, ніж тиждень в Берліні. Навіть у таку спеку не можемо перестати пити гарячу каву. Бажаємо всім вам позитивного та продуктивного тижня! Дякуємо, що ви з нами.
World Coffee 2019 у Берліні - яким він був для нас?
- 2069