- Після 70-х років в США люди стали поступово відмовлятися від класичних прийомів їжі три рази на день. На сьогодні звичайна їжа (хліб, овочі, каші, етц) в Америці та Європі продається вдвічі гірше, ніж снеки — чіпси, батончики, печиво і т.д.
- Міленіали та Покоління Z — люди, народжені після 80ого — споживають більше снеків, ніж старші люди, причому керуються під час покупки емоційними причинами — нудьга, стрес, бажання «з'їсти смачненького» або «чогось перекусити». Завдяки першим, ринок снеків в Америці зростає на 2% кожен рік.
- Цікаво, що з роками покупці не купують більше, а витрачають більше грошей — гарна можливість для виробників здорових м'ясних снеків: фанати здорових снеків згодні платити більше.
- Світ і люди в ньому рухаються надшвидко, тому популярність зростає у продуктів, які легко носити з собою та можна швидко з'їсти. Снеки — якраз такі продукти.
- Категорія здорових снеків зростає інтенсивніше багатьох «конкурентів»: шкідлива їжа вбиває, це доведено ВОЗ.
У виробників здорових снеків наразі є усі можливості стати дуже крутими.
Головне — досліджувати місцевий ринок і говорити з покупцями їхньою мовою.