Розпакування, як і всі процеси, пов’язані із продуктом, впливає на ставлення до нього. Як можна його покращити виробникам, наприклад, кави та чаю?
Говард Шульц, СЕО Старбаксу, казав: секрет популярності його франшизи не тільки в самій каві, а в досвіді споживання. Експірієнси важливі: згадайте всі відео з «розпаковкою» які ви бачили. В них є не тільки побутова техніка, ноутбуки і смартфони — існують відео і з косметикою, з дитячими іграшками, з книжками.
Як виробники кави та чаю можуть «працевлаштувати» процес розпаковування і змусити його посилювати враження від бренду? Головний секрет в тому, щоб вивчити шлях споживача.
Говард каже: не зважаючи на те, що Старбакс використовує класичні пакування для кави, їхній дизайн — як у плані фірмового стилю, так і у плані форми, кольору та додаткових месседжів — це великий один фактор впливу.
Ви колись купляли щось — серветки, рідке мило у пляшечках, печиво у банці — бо пакування б гарно виглядало у вашій оселі? Або — щоб потім заново використати його? Про це й говоримо. Пакування повинно гарно виглядати, бути приємним на дотик, «вписуватись» у, наприклад, ранкову рутину споживача — якщо це кава чи чай. Подумайте, як ви можете збадьорити, покращити настрій, налаштувати на позитивний лад лише заручившись якісним та продуманим пакуванням. І як, наприклад, зіп-застібка на пакеті може спонукати людину використати його для спецій чи нових сортів чаю.
Покладіть у пакування щось, що доповнюватиме еспірієнс. Це кава, яку треба кудись пересипати чи закривати підручними матеріалами — скрепками, застібками? (У нас є невеликий зуб на такі пакування, але ми розуміємо, що вони не припинять бути популярними від того). Покладіть цю прищіпку, скрепку і т.д. у пакет. Зробіть приготування кави комфортним і швидким.
Зменшіть кількість перепон на шляху до кави: видима надсічка — замість того, щоб шукати ножиці і відкривати пакування; пласке, стійке дно замість того, щоб тримати пакування у руках або притримувати його, щоб не впало.
Все це може здаватися чимось не вартим уваги, — але подумайте ось про що: здобути нового клієнта може бути в 5-25 разів складніше, ніж утримати старого. А люди, які бачать сервіс і відчувають, що про них піклуються, згодні витрачати більше на продукти цієї компанії, — і навіть маленьке покращення customer experience грандіозно впливає на прибуток.
Your choice ;)
Що почитати: про кастомер експірієнс
Як виробники кави та чаю можуть «працевлаштувати» процес розпаковування і змусити його посилювати враження від бренду? Головний секрет в тому, щоб вивчити шлях споживача.
Говард каже: не зважаючи на те, що Старбакс використовує класичні пакування для кави, їхній дизайн — як у плані фірмового стилю, так і у плані форми, кольору та додаткових месседжів — це великий один фактор впливу.
Ви колись купляли щось — серветки, рідке мило у пляшечках, печиво у банці — бо пакування б гарно виглядало у вашій оселі? Або — щоб потім заново використати його? Про це й говоримо. Пакування повинно гарно виглядати, бути приємним на дотик, «вписуватись» у, наприклад, ранкову рутину споживача — якщо це кава чи чай. Подумайте, як ви можете збадьорити, покращити настрій, налаштувати на позитивний лад лише заручившись якісним та продуманим пакуванням. І як, наприклад, зіп-застібка на пакеті може спонукати людину використати його для спецій чи нових сортів чаю.
Покладіть у пакування щось, що доповнюватиме еспірієнс. Це кава, яку треба кудись пересипати чи закривати підручними матеріалами — скрепками, застібками? (У нас є невеликий зуб на такі пакування, але ми розуміємо, що вони не припинять бути популярними від того). Покладіть цю прищіпку, скрепку і т.д. у пакет. Зробіть приготування кави комфортним і швидким.
Зменшіть кількість перепон на шляху до кави: видима надсічка — замість того, щоб шукати ножиці і відкривати пакування; пласке, стійке дно замість того, щоб тримати пакування у руках або притримувати його, щоб не впало.
Все це може здаватися чимось не вартим уваги, — але подумайте ось про що: здобути нового клієнта може бути в 5-25 разів складніше, ніж утримати старого. А люди, які бачать сервіс і відчувають, що про них піклуються, згодні витрачати більше на продукти цієї компанії, — і навіть маленьке покращення customer experience грандіозно впливає на прибуток.
Your choice ;)
Що почитати: про кастомер експірієнс